Rzetelna firma

rzetelna firma

Wyróżnienia i nagrody

gezele2015

Członkostwo

PRCH Member 2

Kontakt

Dane kontaktowe
Al. Armii Ludowej 28
02-609 Warszawa

 

Tel. +48 22 656 21 21
Fax: +48 22 656 21 27
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Nagrywanie rozmów w naszym Biurze Obsługi Klienta

poniedziałek, 06, kwiecień 2015 09:14

 

Aby nasi klienci mieli pewność, że otrzymają doskonałą jakość obsługi, a przy tym czuli się bezpiecznie, w ramach zgłoszeń do Biura Obsługi Klienta wprowadziliśmy nagrywanie rozmów. Jest to kolejny krok, który usprawnia nasze działanie, uzyskiwane dzięki procedurom opartym o normy ISO 9001:2008, skonstruowanym tak, aby uzyskać jak najkrótszy obieg informacji wewnątrz struktury organizacyjnej Starnet Telecom.

Biuro Obsługi Klienta jest działem, który ma zasadniczy wpływ na utrzymanie dobrych relacji z naszymi klientami na etapie posprzedażowym oraz na utrzymanie zaufania jakim obdarzyli nas nasi klienci na etapie sprzedaży, podpisując z nami umowy.

Mamy nadzieję, że dobra organizacja naszego Biura Obsługi Klienta przekłada się na Państwa wrażenia dotyczące obsługi.

MAPIC - wyjątkowe wydarzenie w wyjątkowym miejscu

środa, 29, październik 2014 09:59

 

W tym roku już po raz trzeci będziemy uczestniczyć w międzynarodowych targach MAPIC. Jako członek Polskiej Rady Centrów Handlowych, w czasie targów staramy się zwracać uwagę na prezentowane tam trendy oraz nowości aby móc jak najlepiej rozumieć potrzeby branży i służyć radą naszym klientom. W tym roku MAPIC jest 20.-tym, jubileuszowym wydarzeniem. Targi odbędą się w dniach 19-21 listopada we francuskim Cannes. Więcej informacji o targach można znaleźć na stronie internetowej: http://www.mapic.com/

18 sierpnia 2014 – audyt ISO 9001:2008

wtorek, 16, wrzesień 2014 09:40

 

Jak co roku w sierpniu, nasze deklaracje najwyższej jakości usług oraz obsługi klienta zostały potwierdzone w czasie audytu systemu zarządzania jakością. Audyt zakończony został wynikiem pozytywnym a tym samym certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2008 został przedłużony na kolejny rok. Również w ten sposób pokazujemy naszym klientom, że ich satysfakcja ze współpracy ze Starnet Telecom jest dla nas najważniejsza.

Dołączyliśmy do Polskiej Rady Centrów Handlowych

poniedziałek, 07, lipiec 2014 09:24

 

W lipcu zrealizowaliśmy kolejny ważny krok w naszej strategii rozwoju. Teraz, jako członek PRCH, możemy jeszcze lepiej poznawać potrzeby naszych obecnych i przyszłych klientów, wspierać ich oraz być ich aktywnym reprezentantem. Polska Rada Centrów Handlowych jest największą w Polsce organizacją skupiającą firmy z branży centrów handlowych oraz narodowym partnerem International Council of Shopping Centers.

 

 

http://prch.org.pl/user/1626

Starnet Telecom coraz wyżej w rankingu Forbesa

poniedziałek, 07, lipiec 2014 09:20

W tym roku Starnet Telecom ponownie został nagrodzony Diamentem Forbesa. Wzrost pozycji w rankingu w stosunku do ubiegłego roku jest spektakularny i potwierdza słuszność strategii przyjętej przez władze spółki. Elitarny ranking Forbesa tworzony jest na podstawie takich wskaźników jak EBIT I ROA, jednak uwzględnia również potencjał pracowników oraz posiadane know-how. W tym miejscu składamy podziękowania wszystkim naszym klientom oraz pracownikom - tę nagrodę odbieramy co roku również dzięki Waszemu zaangażowaniu.

Starnet Telecom coraz wyżej w rankingu Forbesa

W tym roku Starnet Telecom ponownie został nagrodzony Diamentem Forbesa. Wzrost pozycji w rankingu w stosunku do ubiegłego roku jest spektakularny i potwierdza słuszność strategii przyjętej przez władze spółki. Elitarny ranking Forbesa tworzony jest na podstawie takich wskaźników jak EBIT I ROA, jednak uwzględnia również potencjał pracowników oraz posiadane know-how. W tym miejscu składamy podziękowania wszystkim naszym klientom oraz pracownikom - tę nagrodę odbieramy co roku również dzięki Waszemu zaangażowaniu.

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

Zgodność Systemu Zarządzania Jakością Starnet Telecom z normą ISO 9001:2008 kolejny raz potwierdzona

wtorek, 16, październik 2012 14:50

 

StarNet Telecom może się pochwalić, iż podczas ostatniego auditu podtrzymującego potwierdzono zgodność Systemu Zarządzania Jakością z wymaganiami normy ISO 9001:2008. Każdego roku firma pozytywnie przechodzi zewnętrzne audity, co oznacza, że dba o sposób zarządzania i świadczone usługi. Znak jakości obowiązuje do 20 października 2014 roku.

 

Norma ISO 9001:2008 pierwszy raz została przyznana firmie w czerwcu 2006 roku, a co roku spółka jest poddawana weryfikacji. Podtrzymanie zgodności StarNet Telecom z normą ISO 9001:2008 w po raz kolejny potwierdza, że podczas 10 lat istnienia na rynku telekomunikacyjnym firma utrzymuje standardy niezbędne do dalszego wdrażania rozwiązań na rynku polskim. Audyt podkreślił szczególna koncentrację na kliencie oraz zaangażowanie wszystkich pracowników w realizacje celów organizacji.

Czytaj więcej...

Szkolenie StarNet Telecom

wtorek, 02, październik 2012 09:27

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w dniach 6-13.10.2012 r. część pracowników firmy StarNet Telecom
Sp. z o.o. będzie przebywać na szkoleniu poza Warszawą. W ww. terminie kontakt telefoniczny jak również e-mailowy z pracownikami StarNet Telecom Sp z o. o. może być utrudniony.

 

W związku z powyższym, wszelkie sprawy prosimy kierować do Biura Obsługi Klienta, które będzie do Państwa dyspozycji codziennie w godz. 8:30-17:00 pod numerem telefonu 22 656 21 21 oraz e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .

 

Przepraszamy za ewentualne niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji. Jednocześnie zapewniamy, że po ukończeniu szkolenia, poszczególne działy firmy będą na bieżąco rozpatrywać wszelkie zgłaszane do nich kwestie.

 

Z poważaniem,

 

Zespół StarNet Telecom

StarNet Telecom potwierdził udział w Shopping Center Business Forum

piątek, 13, styczeń 2012 11:42

StarNet Telecom bierze udział w największej konferencji rynku centrów handlowych - Shopping Center Business Forum 2012, która odbywa się już za nieco ponad miesiąc. Organizatorzy Forum ogłosili, że w konferencji na chwilę obecną potwierdziło swój udział ponad 200 osób. Szacuje się, że w przedsięwzięciu weźmie udział przynajmniej 500 osób. 

 

Zapraszamy wszystkich uczestników do kontaktu. 

 

Zmiana siedziby firmy

poniedziałek, 09, styczeń 2012 12:24

 

Szanowni Państwo,

 

informujemy, że z dniem 9 stycznia 2012 roku, zmieniamy siedzibę firmy.

 

Nowe biuro znajduje się w tym samym budynku, ale na szóstym piętrze.

 

Dane adresowe pozostają bez zmian.


StarNet Telecom Sp. z o. o.

ul. Chmielna 132/134
00-805 Warszawa


SCBF 2012

poniedziałek, 02, styczeń 2012 11:31

 

Z przyjemnością informujemy, że StarNet Telecom weźmie udział w Shopping Center Business Forum 2012. 


scp