Rzetelna firma

rzetelna firma

Wyróżnienia i nagrody

gezele2015

Członkostwo

PRCH Member 2

Kontakt

Dane kontaktowe
Al. Armii Ludowej 28
02-609 Warszawa

 

Tel. +48 22 656 21 21
Fax: +48 22 656 21 27
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Shopping Center Breakfast Briefing

wtorek, 29, listopad 2011 00:00

 

logo SC-Breakfast-Briefing_2011-data_B-W



Już 1 grudnia 2011 r. w warszawskim hotelu Hilton odbędzie się Shopping Center Breakfast Briefing. W spotkaniu weźmie udział około 100 przedstawicieli branży centrów handlowych, w tym także z ramienia firmy StarNet Telecom - Dyrektor Sprzedaży, Paweł Dąbroś.  

 

Grudniowe spotkanie będzie okazją do podsumowania mijającego roku na rynku centrów handlowych oraz do wyznaczenia prognoz na nadchodzące 12 miesięcy.

 



Toruń Plaza

wtorek, 15, listopad 2011 00:00

Zostąło otwarte kolejne centrum handlowe nad którym opiekę telekomunikacyjną sprawuje StarNet Telecom. 

 

Plaza Centers jest największym centrum handlowym na terenie Torunia i pierwszym, który łączy część handlową z rozbudowanym kompleksem rozrywki. Centrum powstało w miejscu dawnego stadionu żużlowego. Fani czarnego sportu z żalem żegnali stadion na którym drużyna Apatora, a teraz Unibaxu zdobywała Mistrzostwo Polski. Dogodna lokalizacja przy ulicy Broniewskiego, blisko osiedli mieszkaniowych, u wylotu Szosy Bydgoskiej z Torunia na Bydgoszcz, daje nadzieje na wielu klientów. Grunt został sprzedany za sumę 60 270 tys. zł, która została przeznaczona na nowy stadion – Motoarenę. Miasto w pakiecie wynegocjowało przebudowę ulic w okolicy Plazy, a także otrzymało pieniądze na sport i działalność charytatywną. Koszt inwestycji sięgnie 80 mln euro, a zatrudnienie powinno tam znaleźć około 1000 osób.

 

 

plaza

 

 

Na powierzchni 40 tys. mkw. klienci znajdą 140 sklepów w tym marki, które debiutują na toruńskim rynku, a także bogatą ofertę rozrywkową, restauracje, kawiarnie, multipleks Cinema City oraz Fantasy Park. Będzie również market spożywczy marki Delima. Fani siłowni i klubów fitness znajdą w Plazie ofertę największej w Polsce sieci tego typu – Pure Poland. Całkowita powierzchnia obiektu wynosi 74,5 tys. mkw. Klienci będą mieli do dyspozycji 1100 miejsc parkingowych.

 

 

 

Zapraszamy do lektury artykułu autorstwa Tomasza Ciechocińskiego dla toruńskiej gazeta.pl :

 

W poniedziałek o godz. 17 pierwsi klienci wejdą do Toruń Plaza, największej galerii handlowej w Toruniu. Budowa trwała ponad rok. Sklepy kuszą promocjami, a miasto uruchamia nową linię tramwajową.

 

O uruchomieniu centrum przy zbiegu ul. Broniewskiego i Szosy Okrężnej przypominają billboardy w różnych częściach miasta. Oprócz samej Plazy, silnie promuje się sklep elektroniczny. Na naszą redakcyjną skrzynkę przychodzę informacje o kolejnych promocjach w nowo otwartych punktach. Sieć sklepów odzieżowych dla młodzieży kusi pokazem nowej kolekcji, jego konkurencja - zniżkami. Klub fitness (z sauną i kawiarenką internetową) organizuje dzień otwarty z poczęstunkiem i oprawą muzyczną w wykonaniu DJ'a, a perfumeria zachęca klientów rabatami. Jedna z drogerii szuka hostess do pracy na dwa dni. Stawka: 8 zł za godzinę. Kilka dni temu 12 zł można było zarobić za godzinę rozładowywania tira z towarem.

W centrum handlowym drugie kino w Toruniu otworzy sieć Cinema City, która w Polsce ma 31 multipleksów. W nowym obiekcie znalazło się osiem klimatyzowanych sal kinowych mieszczących jednocześnie ponad 1,3 tys. widzów. Ponadto kino wyposażone jest także w zaawansowane technologicznie urządzenia do projekcji 3D Master Image i system nagłośnienia Dolby Digital. Aranżacja wnętrza potrwała pięć miesięcy. W obiekcie w pełni dostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych pojawią się biletomaty, czyli automaty z biletami, a także kawiarnia.

 

Kino będzie miało podobny repertuar jak jego pierwszy multipleks w centrum Torunia. Ceny się nie zmienią. Pierwszy seans odbędzie się w poniedziałek o godz. 17 - widzowie zobaczą film "Tower Heist: zemsta cieciów".

 

Pełnej listy najemców Plaza nie ogłosiła, co jakiś czas informowała za to o kolejnych markach, które będą w niej dostępne. Niektóre pojawią się w Toruniu po raz pierwszy, np. Zara (odzież) czy Subway (kanapki). Ciekawscy, którzy chcą wiedzieć więcej, wymieniają się informacjami z drugiej ręki w internecie lub starają się zajrzeć do centrum przez szybę.

 

W ogromnym zainteresowaniu galerią ktoś zwietrzył biznes i zarejestrował w internecie domenę torunplaza.com.pl, na której umieścił "nieoficjalną stronę" Toruń Plaza. Już zarobił na reklamach, a może zarobić jeszcze więcej, bo witryna jest na sprzedaż. W dziale forum udzielają się jednak jedynie interesanci, którzy chcą czegoś od Plazy, i myślą, że strona jest oficjalna.

Na portalach ogłoszeniowych najemcy zamieszczają anonse o możliwości zatrudnienia. Sklep sportowy proponuje pół etatu, a pończoszany zatrudni studentki na umowę o dzieło w wymiarze "pełny etat". Umowę o pracę oferują za to: obuwniczy i wyroby ze skóry. Część tych ogłoszeń jest już nieaktualna. To od najemców pomieszczeń zależy, ile osób znajdzie zatrudnienie w galerii. Sama Plaza szacowała, że na pewno kilkuset, a może nawet tysiąc.

 

Zdjęcia z niedostępnego dla postronnych wnętrza galerii jakoś wyciekły do internetu. Widać niewiele: palmy i schody ruchome, ale nawet to internauci chętnie komentują. W tym gąszczu mniej lub bardziej sprawdzonych informacji pojawiają się także pesymistyczne, np. o tym, że wielu najemców otworzy się tylko na pokaz, a na zakupy w ich punktach jeszcze poczekamy.

Sama Plaza pogłosek nie komentuje, koncentruje się na otwarciu. Klientów wpuści punktualnie o godz. 17. Wtedy zacznie się też darmowy koncert zespołu Afromental z Wojciechem "Łozo" Łozowskim. Wcześniej zaplanowano konferencję prasową i oficjalne otwarcie. Będą szefowie inwestora - spółki Plaza Centers, generalnego wykonawcy - firmy Karmar i projektanta - pracowni IMB Asymetria oraz prezydent Torunia Michał Zaleski.

 

Plaza na swój koszt przebudowała okoliczne ulice i wybudowała parking na 1100 samochodów. Magistrat z kolei z myślą o galerii uruchomił nową linię tramwajową nr 5, kosztem ograniczenia kursowania "jedynki". Od poniedziałku tramwaje linii 5 będą kursować w ciągu dnia co pół godziny między ul. Olimpijską na Skarpie a Motoareną.

Budowana przez ponad rok na miejscu dawnego stadionu żużlowego Toruń Plaza będzie nieco większa od Copernicusa przy ul. Żółkiewskiego. Sklepów i punktów usługowych ma być w niej ok. 140, do tego dojdzie też część rekreacyjna ze wspomnianym multipleksem oraz salonem gier i rozrywki Fantasy Park.

 

Źródło: http://torun.gazeta.pl/torun/1,48723,10636158,Otwarcie_Plazy___najwiekszej_galerii_w_Toruniu.html

Galeria Dekada w Sieradzu

wtorek, 08, listopad 2011 00:00

W dniu 7 listopada 2011 roku oddano do użytku kolejną Galerię Dekada, tym razem w Sieradzu. Firma StarNet Telecom zapewnia obsługę telekomunikacyjną również dla tego centrum handlowego. Dekada Sieradz to największa Galeria Handlowa w regionie o powierzchni całkowitej ponad 10 tys. m2. Zlokalizowana w Centrum miasta przy skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego i Sarańskiej w niedalekiej odległości od dworca PKP i PKS. Dekada to ponad 30 znanych międzynarodowych i polskich marek. Wśród najemców znajdują się długo oczekiwane w Sieradzu marki odzieżowe H&M, C&A. Grono pozostałych kluczowych najemców stanowią TESCO, MEDIA EXPERT, ROSSMANN i EMPIK. Dla naszych klientów przygotowaliśmy 340 miejsc parkingowych umiejscowionych na dachu budynku z łatwym dostępem do Galerii poprzez jeden z najdłuższych w Polsce chodników ruchomych.

 

dekada

 

 


Zapraszamy do lektury artykułu z serwisu sieradzkiego naszemiasto.pl, gdzie Paweł Gołąb opisuje otwarcie Galerii:

 

 

Galeria Dekada zainaugurowała w sobotę swoją działalność. Jej otwarcie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem. Na ten moment czekały tłumy ludzi, których skusiły w pierwszym rzędzie promocje zlokalizowanych tu sklepów. Po przecięciu wstęgi nie brakowało więc widoków niczym z minionej epoki. Był szturm klientów i gigantyczne kolejki. Jedna tak wielka, że do sklepu łowców niskich cen wpuszczano na raty, a porządek przed salonem wprowadzano komendami wygłaszanymi przez megafon.


 

Stanisław Woźniak z Sieradza zapewniał, że na otwarcie czekał przed galerią już od... północy. Skusiła go promocja na telewizor. Mieczysław Kozieł z Dąbrowy Widawskiej przyjął inną taktykę, by taki sprzęt okazyjne zdobyć. Nastawił się na udział w cogodzinnym konkursie na zliczanie specjalnych zawieszek wywieszonych na drzewkach w holu. W pierwszym rzucie zabawy z pomocą najbliższych był bezkonkurencyjny i 42-calowe cacko zdobył. – Liczyłem, że wygram, po to przyjechałem – mówił z uśmiechem i chwalił Dekadę. – W tej chwili moim zdaniem jest najlepsza w Sieradzu.


 

Galeria Dekada powstała u zbiegu ul. Sarańskiej i Wojska Polskiego kosztem 60 mln zł na działce kupionej z myślą o jej postawieniu już w 2007 roku. – Plany mówiły o uruchomieniu galerii już na początku 2010 roku, ale w realizacji tych planów na przeszkodzie stanął ogólnoświatowy kryzys – wyjawiał podczas prasowej konferencji urządzonej tuż przed otwarciem Aleksander Walczak, prezes Grupy Dekada Realty, czyli inwestora.


 

Grupa Dekada Realty postawiła na budowę galerii handlowych właśnie w mniejszych miastach.

 

Ostatnie, również działające pod szyldem Dekada, otworzyła w tym roku w Myślenicach i Skierniewicach. Sieradzki obiekt jest największy z nich. Ma powierzchnię ponad 20 tys. metrów kwadratowych, z czego do najmu przeznaczona jest połowa. Jak informowano w sobotę, zagospodarowanych zostało już 90 proc. Największym najemcą jest Tesco. W Dekadzie swoje salony zdecydowały się urządzić także takie marki jak Media Expert, H&M, C&A, Mohito, Diverse, CCC, empik, Rosmann, Apart czy Grycan. Nie wszyscy jednak zdołali zdążyć na termin 5 listopada, o który zabiegał największy najemca. Z pełnej oferty klienci mają się cieszyć w ciągu miesiąca. Do wynajęcia pozostanie jeszcze 8 lokali. Inwestor liczy, że zdecydują się na to lokalni producenci, których póki co w Dekadzie brakuje.


 

Dekada, dzięki której – jak podkreśla inwestor – udało się stworzyć ponad 300 nowych miejsc pracy, to trzecie handlowe centrum w Sieradzu. Dla pozostałych, co deklaruje Aleksander Walczak, z założenia nie jest zabójczą konkurencją, a uzupełnieniem. – Dlatego zdecydowaliśmy, że przyjdą do nas marki, które z różnych powodów nie były w stanie urządzić się tam. Nie pozwalały im na to parametry techniczne czy zwyczajnie nie było już miejsca pod najem.


 

 

Źródło artykułu i galeria zdjęć: 

http://sieradz.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1150335,galeria-dekada-w-sieradzu-otwarta-aktualizacja-zdjecia,1711511,id,t,zid.html#galeria

Otwarcie Galerii Tęcza w Kaliszu

niedziela, 23, październik 2011 00:00

W dniu 22 października 2011 roku otwarto kolejne centrum handlowe, któremu StarNet Telecom dostarcza usługi telekomunikacyjne. Tym razem jest to Galeria Tęcza w Kaliszu, centrum handlowe w Kaliszu o łącznej powierzchni 33 750 mkw.

 

Inwestorem galerii jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych Grupa Kapitałowa Rank Progress SA. W galerii znajduje się pięciosalowe kino Cinema3D, centrum fitness, supermarket spożywczy i blisko 80 sklepów sieciowych marek.

Galeria Tęcza to jedyne w regionie centrum z tak bogatą ofertą. Podziemny parking oraz jasny i czytelny układ sklepów zapewniają wygodne zakupy. Architektonicznie galeria wpisuje się w dzielnicę w jakiej została ulokowana. Projekt nawiązuje do najlepszych tradycji modernizmu, stąd na elewacjach oszczędnością detali i szlachetność wykończenia. Jasny footcourt pełen zieleni i sieciowych restauracji to miejsce rodzinnych obiadów i codziennych spotkań z przyjaciółmi.

 

Zapraszamy na stronę internetową Galerii Tęcza.

 

Artykuł o otwarciu na stronie centrum handlowego:

 

 

teczaW piątek wieczorem do Galerii Tęcza zawitali przedstawiciele inwestora, legnickiej firmy Rank Progress, PSS Społem, Najemów, lokalnych firm i urzędów, Generalnego Wykonawcy spółki Erbud, partnerzy w biznesie oraz ks. Prałat Andrzeg Gaweł, który poświecił centrum. Goście obejrzeli specjalny dedykowany spektakl " Po drugiej stronie tęczy". W sobotę, punktualnie o 9 – tej uroczyście przecięto wstęgę i centrum zaprosiło na pierwsze zakupy tysiące Klientów, którzy na otwarcie drzwi czekali od 2 – giej w nocy. W pierwszych godzinach centrum przeżyło prawdziwe oblężenie! Mieszkańcy regionu postanowili skorzystać z wyjątkowych rabatów i promocji przygotowanych przez sklepy noweg. Równocześnie od rana można było bawić się na scenie razem z kaliskimi grupami wokalnymi, dziecięcymi zespołami, szkołami tańca oraz gminami regionu, które walcząc o nagrody w konkursie „ Moja gmina w barwach tęczy” prezentowały własne programy artystyczne.
Równocześnie wszyscy, którzy robili zakupy w Galerii Tęcza wygrywali tysiące nagród, a wśród nich skutery, rowery, bony i karnety do fitnesss.
5 osób wygrało darmową stylizację i zakupy z Tomaszem Jacykowem. Z kolei Lubelska Grupa Akrobatyczna wzbudziła prawdziwy entuzjazm niezwykłymi, niemal podniebnymi spektaklem na rowerach! Największą atrakcją był wieczorny koncert Sylwii Grzeszczak, której piosenki święcą prawdziwe triumfy na listach przebojów stacji radiowych.

 

Źródło: http://www.galeriatecza.pl/index.php?page=show_news&;nid=7

Nowa strona internetowa

wtorek, 08, listopad 2011 07:58

Szanowni Państwo,

 

z przyjemnością oddajemy w Państwa ręcę nową stronę internetową StarNet Telecom. Mamy nadzieję, że odnajdziecie tutaj wszelkie niezbędne informacje. Zapraszamy serdecznie do kontaktu - jesteśmy otwarci na wszystkie opinie, sugestie i pytania.

 

Z wyrazami szacunku,

 

StarNet Telecom

Otwarcie Galerii Kaskada w Szczecinie

środa, 28, wrzesień 2011 00:00

 

kaskada

 

 

W dniu 28 września 2011 roku została uruchomiona Galeria Kaskada w samym centrum Szczecina. StarNet Telecom jak zwykle dostarczył wszystkie usługi na czas. W centrum handlowym znajduje się ponad 140 sklepów, restauracji i punktów usługowych, 1 000 miejsc parkingowych. 110 000 m2 powierzchni całkowitej oraz 43 000 m2 powierzchni sprzedaży.

 

Serdecznie zapraszamy na stronę Galerii Kaskada

 

 

 

 

Artykuł z serwisu Retailnet.pl na temat otwarcia Galerii:

 

W środę, 28 września, otworzyły się drzwi dla gości Galerii Kaskada w centrum Szczecina. 140 nowych sklepów zlokalizowanych na powierzchni 43 tys. mkw. kwadratowych GLA dołączyło  do szczecińskiej oferty handlowej.

 

Wagę tego wydarzenia podkreślał Rüdiger Cornehl, członek zarządu spółki ECE Real Estate Partners, który przybył na otwarcie z siedziby firmy w Hamburgu. – Oczywiste jest, że Niemcy jako nasz rodzimy rynek, są dla nas najważniejsze, ale Polska jest na drugim miejscu – powiedział portalowi Retailnet.pl Cornehl. – Trzeba pamiętać, że jest pierwszym krajem do którego weszliśmy. Mamy tu już sześć centrów pod swoim zarządem i planujemy następne – dodał.


– Jestem naprawdę zdumiony. Nigdy nie widziałem tak fascynującego centrum poza Niemcami. Nawet wiele obiektów, które budujemy tam, nie ma takie jakości wykonania – powiedział portalowi Retailnet.pl Christian Stamerjohanns, rzecznik hamburskiej spółki. ECE zarządza 132 centrami w Europie, z czego 96 znajduje się w Niemczech. Jest zdecydowanym liderem tego sektora w swoim kraju. W Polsce ma pod zarządem następujące centra: Galeria Dominikańska we Wrocławiu (otwarta w 2001r.), Galeria Łódzka (otwarta w 2002 r.), Alfa Centrum w Gdańsku (przejętą w zarządzanie w 2006 r.), Galeria Krakowska w Krakowie (otwartą w 2006r.) oraz Galerią Bałtycką w Gdańsku (otwartą w 2007r.) i teraz nowo otwarta Galeria Kaskada.
Kaskada jest już całkowicie skomercjalizowana. Tylko dwa sklepy nie zdążyły na otwarcie i mają zostać uruchomione w przyszłym tygodniu. Główni najemcy galerii to sklep Van Graaf (3 tys. mkw.), C&A, delikatesy Alma, salon fitness Pure, Smyk, Empik, Reserved, Cubus, grupa Inditex, Saturn i inne. – Zajęło nam od 2,5 do 3 lat, żeby wynająć powierzchnię centrum. Nie dlatego, że było trudno, ale dlatego, że chcieliśmy dopracować tentat miks. Mogę być dumny, że centrum jest wynajęte w 100 proc., i to w wynajęte w takiej jakości – powiedział Rafał Pruba, dyrektor Działu Wynajmu w ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.


Trzykondygnacyjne centrum Kaskada znajduje się przy placu Żołnierza Polskiego. Powierzchnia całkowita to 110 tys. metrów kwadratowych GBA. Obiekt posiada 1000 miejsc parkingowych na dachu i dwóch górnych poziomach centrum. Właścicielem wartego 845,5 mln złotych centrum jest ECE European Prime Shopping Centre Fund. Budowa trwała od marca 2010.

 

Źródło: http://www.retailnet.pl/Wspolna/Wiadomosci/2011/wrzesien/27/Galeria-Kaskada-otwarta.aspx

 

 

Galerie Handlowe - sierpień 2011 - Paweł Dąbroś:Wzrasta zainteresowanie kompleksową obsługą telekomunikacyjną galerii handlowych

środa, 21, wrzesień 2011 08:18

Paweł Dąbroś: Wzrasta zainteresowanie kompleksową obsługą telekomunikacyjną galerii handlowych

 

Każdego roku coraz więcej właścicieli i zarządców galerii handlowych decyduje się na outsoursing usług telekomunikacyjnych. O korzyściach płynących z takiego rozwiązania opowiada Paweł Dąbroś, Dyrektor Sprzedaży StarNet Telecom.

 

Przedsiębiorstwo telekomunikacyjne StarNet Telecom działa na rynku już od 2001 roku. W ostatnich latach zaobserwowaliśmy stale zwiększające się zainteresowanie kompleksową obsługą telekomunikacyjną – od budowy infrastruktury telekomunikacyjnej i dostarczenie centrali telefonicznej, aż po zarządzanie siecią, stały serwis i bezpośredni kontakt z najemcami.

Integratorzy usług telekomunikacyjnych różnią się od dużych operatorów przede wszystkim tym, że oferują indywidualne podejście do każdego klienta. Oznacza to, że zwykli operatorzy ograniczają się jedynie do dostarczenia usługi, natomiast operatorzy budynkowi są w stanie sprostać potrzebie kompleksowej obsługi telekomunikacyjnej. Dodatkowo, liderzy na rynku oferują swoim klientom pełną opiekę handlową i techniczną każdego dnia, również w weekendy.

 

Zarządzanie siecią telekomunikacyjną jest jedną z podstawowych usług jakie oferują przedsiębiorstwa telekomunikacyjne. Firma przejmuje na siebie stałe koszty związane z tym zadaniem, co zwalnia właściciela obiektu z obowiązku wyznaczania do tego celu odpowiedniego pracownika technicznego. Operator budynkowy całkowicie opiekuje się infrastrukturą i dzięki doskonałej jej znajomości, jest w stanie bardzo szybko odnaleźć przyczynę nieprawidłowości.

 

Same awarie są minimalizowane między innymi poprzez integrację systemu telekomunikacyjnego w dwa niezależne przyłącza – mogą to być przyłącza radiowe i światłowodowe, lub też dwa łącza światłowodowe. W momencie gdy dochodzi do awarii sieci jednego z poddostawców, połączenia wychodzą siecią drugiego. Poprzez takie rozwiązanie, galeria ma zapewnioną ciągłość korzystania z usług telekomunikacyjnych, w tym przede wszystkim z kart płatniczych, których poprawne funkcjonowanie jest kluczowym elementem działalności najemców.

Wiele galerii handlowych decyduje się na rozszerzenie współpracy z przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym. Często już na etapie budowy operator budynkowy opiniuje projekty sieci telekomunikacyjnej i dzieli się doświadczeniem z innych obiektów. Bardziej popularna jest jednak współpraca zakładająca całkowite przejęcie przez firmę kosztów inwestycyjnych - zaprojektowania i budowy sieci telekomunikacyjnej wraz z zapewnieniem przyłączy zewnętrznych. Właściciele obiektów zyskują w ten sposób po pierwsze oszczędności, po drugie komfort i spokój.

 

Pojawia się pytanie – kiedy najlepiej rozpocząć współpracę z operatorem budynkowym? Jeżeli galerię handlową interesuje kompleksowa obsługa, to najbezpieczniejszym terminem nawiązania współpracy jest około siedem miesięcy przed otwarciem obiektu. Zapewnia to niezbędny czas na przygotowanie i akceptację projektów budowy sieci telekomunikacyjnej, tras kablowych, przyłączy telekomunikacyjnych do obiektu, a następnie samą realizację, w której operator budynkowy jako jeden z podwykonawców buduje całą infrastrukturę telekomunikacyjną przy ścisłej współpracy z Generalnym Wykonawcą obiektu. Jeżeli natomiast galerię interesuje jedynie usługa zarządzania i serwisowania siecią, rozpoczęcie współpracy powinno rozpocząć się około pięć miesięcy przed otwarciem. Operator ma wtedy wystarczająco czasu na zapoznanie się z projektem infrastruktury przygotowanym przez projektantów inwestora oraz ewentualne konsultacje.

 

Odpowiednio wczesne nawiązanie współpracy daje pewność uruchomienia wszystkich usług na czas. Samo przedsiębiorstwo telekomunikacyjne zwraca się indywidualnie do każdego najemcy z przygotowaną ofertą już bezpośredniej usługi telekomunikacyjnej - dostępu do Internetu czy linii telefonicznych pod terminale kart płatniczych. Najemcy nie są ograniczani co do wyboru usługodawcy – jednak zdecydowana większość decyduje się na operatora budynkowego, jako zapewnienie wygodnej i kompleksowej opieki telekomunikacyjnej w konkurencyjnej cenie.

 

Źródło: http://www.galeriehandlowe.pl/go.live.php/PL-H1074/komentarze-b2b/SMzEy/p-dabros-wzrasta-zainteresowanie-kompleksowa-obsluga-telekomunikacyjna-galerii-handlowych.html

StarNet na Targach SCP&TF

wtorek, 13, wrzesień 2011 07:45

 

Firma StarNet Telecom była obecna podczas dwudniowych targów deweloperów Shopping Center Froum & Trade Fair, które odbyły się 8-9 września w hotelu Hilton w Warszawie. W tym roku w wydarzeniu wzięła udział rekordowa liczba osób - ponad 950. W targach wzięli także udział wiodący deweloperzy, tacy jak: Echo Investment, Neinver, Apsys Polska, TriGranit Development, Caelum Development, Inter Ikea Center Group Poland, Star Europa, Atrium Real Estate Managment, Immofinanz Group, Helical Poland, Fabryka Biznesu, Aflopa i inni.

 

Organizatorem targów była firma Brog Media Biznesu, która jest wydawcą portalu Retail.net i miesięcznika Shoppin Center Poland. "W targach wzięli udział prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i kadra menadżerska wiodących graczy na rynku centrów handlowych. Reprezentowani byli zarówno deweloperzy, inwestorzy, banki, firmy zarządzające, usługowe i konsultingowe, jak i najemcy." - jak podaje organizator na swojej stronie.

 

- Największą zaletą targów jest to, że tak wielu wspaniałych ludzi z branży spotyka się w jednym miejscu. To nie tylko okazja do zaprezentowania oferty swojej firmy, lub poznania ofert innych przedsiębiorstw. To okazja spotkania innych ludzi i wymienienia się doświadczeniem. Dzięki temu poznajemy siebie, nie jesteśmy anonimowi, wzajemnie się inspirujemy i faktycznie z nową energią wracamy do pracy - mówi Paweł Dąbroś, Dyrektor Sprzedaży.

 

To nie jest pierwsza edycja konferencji, w której brał udział StarNet Telecom. Firma planuje w kolejnych latach dalej współpracować i wystawiać się na targach, ponieważ jest to wyjątkowa i niepowtarzalna okazja do spotkania w jednym miejscu tylu osób z branży.