Rzetelna firma

rzetelna firma

Wyróżnienia i nagrody

gezele2015

Członkostwo

PRCH Member 2

Gazeta Finansowa 2012 11 23- StarNet Telecom

wtorek, 27, listopad 2012 14:45

 

Jak zapobiec problemom współpracy outsourcingowej?

 

Paweł Dąbroś, Dyrektor Sprzedaży Pion Centra Handlowe i Budynki Biurowe, StarNet Telecom

Najważniejsze zagadnienie pojawia się już na samym początku podjęcia decyzji o współpracy z firmą zewnętrzną. Należy odpowiedzieć sobie na pytanie: czy potencjalny partner outsourcingowy ma podobne do klienta cele strategiczne czyli w szczególności wspólne dążenie do satysfakcji najemcy, który w obu przypadkach jest końcowym klientem dla obu stron? Określenie własnych dążeń jest kluczowe w dalszej współpracy, a zrozumienie tej kwestii wpływa na wzajemne zadowolenie stron.

Czytaj więcej...

StarNet Telecom Puls Biznesu - Puls Firmy 5-7 listopada 2012

piątek, 05, październik 2012 12:48

 

StarNet Telecom zgarnia galerie

Outsourcing usług telekomunikacyjnych w końcu się sprawdza. StarNet Telecom w tym roku sięgnie po 29 mln zł przychodów.

Przychody StarNet Telecom, spółki zajmującej się outsourcingiem usług telekomunikacyjnych, co roku rosną o 30 proc.

Czytaj więcej...

Shopping Center Forum & Trade Fair 2012

czwartek, 27, wrzesień 2012 07:36

Grupa Energia i Starnet Telecom na targach shooping center forum & Trade Fair 2012


Coroczny udział w Shopping Center Forum & Trade Fair jest okazją do zaprezentowa­nia swojej niestandardowej oferty skierowanej do wła­ścicieli i najemców budynków komercyjnych.

 

– Cenimy sobie możliwość przedkładania oferty handlo­wej poprzez nawiązywanie bezpośredniej relacji z poten­cjalnym usługobiorcą. Pomaga to lepiej dopasowywać je do oczekiwań klientów – mówi Tomasz Popowski, specjalista ds. klientów kluczowych Grupa Energia.

 

Czytaj więcej...

Udział w Shopping Center Forum

czwartek, 27, wrzesień 2012 07:13

Grupa Energia i StarNet Telecom: udział w Shopping Center Forum to dobrze zainwestowane pieniądze

Wspólne stoisko StarNet Telecom i Grupa Energia


- Udział w Shopping Center Forum zaowocował nawiązaniem kilku nowych, cennych kontaktów. Chcemy dalej pojawiać się w tym wspaniałym gronie ludzi i wspierać swoimi usługami rynek centrów handlowych – podkreśla Paweł Dąbroś, dyrektor sprzedaży pion centra handlowe i budynki biurowe StarNet Telecom.

Czytaj więcej...

Facility Manager - czerwiec-lipiec 2012

środa, 19, wrzesień 2012 14:40

OUTSOURCING USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH

ZARZĄDZANIE I SERWISOWANIE SIECIĄ CZY KOMPLEKSOWA OBSŁUGA?

W ciągu kilku ostatnich lat outsourcing stał się dla polskich firm nie tylko narzędziem służącym obniżaniu kosztów działalności, ale także strategii, która przyczynia się do podniesienia efektywności przedsiębiorstwa i do jego rozwoju. Jednak, choć juz 93% polskich firm korzysta z outsourcingu, to zaledwie 38% stosuje go w dziedzinie IT, ściśle powiązanej z rozwiązaniami telekomunikacyjnymi.

 

Komu outsourcing?

Łączna wartość polskiego rynku telekomunikacyjnego – przewidują analitycy - wyniesie w tym roku 46,90 mld zł. Z jednej strony outsourcerzy tego typu usług mają szerokie pole do działania, a z drugiej strony - ich klienci mogą sporo zaoszczędzić unowocześniając swą infrastrukturę telekomunikacyjną i jej zaplecze, właśnie dzięki outsourcingowi.

Outsourcing usług telekomunikacyjnych w bardzo podobny sposób dotyczy zarówno właścicieli i całościowych zarządców budynków komercyjnych (takich jak na przykład centra handlowe), jak i właścicieli firm mających swoje siedziby w budynkach biurowych. W obu wypadkach dla outsourcera zarządca czy firma są po prostu podmiotami, którym można zaproponować najlepiej do ich potrzeb dostosowaną usługę outsourcingu telekomunikacyjnego. W zdecydowanej większości wypadków będzie on połączony z outsourcingiem IT, ze względu na technologiczny i techniczny związek tych dwóch dziedzin.

Czytaj więcej...

P. Dąbroś: Wzrasta zainteresowanie kompleksową obsługą telekomunikacyjną galerii handlowych - galeriehandlowe.pl

środa, 19, wrzesień 2012 08:11

P. Dąbroś: Wzrasta zainteresowanie kompleksową obsługą telekomunikacyjną galerii handlowych

 

Każdego roku coraz więcej właścicieli i zarządców galerii handlowych decyduje się na outsoursing usług telekomunikacyjnych. O korzyściach płynących z takiego rozwiązania opowiada Paweł Dąbroś, Dyrektor Sprzedaży StarNet Telecom.

 

Przedsiębiorstwo telekomunikacyjne StarNet Telecom działa na rynku już od 2001 roku. W ostatnich latach zaobserwowaliśmy stale zwiększające się zainteresowanie kompleksową obsługą telekomunikacyjną – od budowy infrastruktury telekomunikacyjnej i dostarczenie centrali telefonicznej, aż po zarządzanie siecią, stały serwis i bezpośredni kontakt z najemcami.

Czytaj więcej...

MagnifiCo dla StarNet Telecom i Grupy Energia

środa, 19, wrzesień 2012 08:09

MagnifiCo dla StarNet Telecom

StarNet Telekom i Grupa Energia podpisały umowę z agencją magnifiCo na prowadzenie działań wizerunkowych z zakresu PR.

 

W ramach współpracy agencja będzie zajmować się m.in. działaniami z zakresu media relations, prowadzeniem biura prasowego firm, tworzeniem raportów i analiz rynku, przygotowywaniem audytów prasowych czy doradztwem biznesowym. Zadaniem agencji będzie również budowanie wizerunku obu spółek wśród potencjalnych i obecnych partnerów biznesowych.

Za działania strategiczne i doradcze dla nowych klientów magnifiCo odpowiada Agnieszka Odachowska (strategy & brand managing director) oraz Karla Wóźniak (senior account manager). Zawarta umowa obowiązuje do końca 2012 roku.

Czytaj więcej...

Nowa strona internetowa StarNet Telecom - Retailnet.pl

środa, 19, wrzesień 2012 08:08

Nowa strona internetowa StarNet Telecom

Na początku listopada br., integrator usług telekomunikacyjnych – StarNet Telecom – uruchomił nowy serwis internetowy. Firma odświeżyła witrynę i zamieściła na niej aktualne informacje o działalności i ofercie spółki.

 

Na stronie www.starnettelecom.pl możemy odnaleźć informacje o firmie i jej dziesięcioletnim doświadczeniu. Zamieszczono certyfikaty poświadczające rzetelność i jakość świadczonych usług przez StarNet. Mocno rozbudowana jest również zakładka oferta, która skierowana jest z jednej strony do właścicieli i zarządców obiektów handlowych, a z drugiej – do ich najemców. W layoucie witryny postawiono na jasność i przyjazność strony.

Czytaj więcej...

Poland Shopping Center 2012 - Rozmowa z Panem Pawłem Dąbroś

środa, 19, wrzesień 2012 07:58

Poland Shopping Center Trade & Forum 2012

Rozmowa z Panem Tomaszem Popowskim i z Panem Pawłem Dąbroś


Wystawcy mają (dwu)głos

Spółki StarNet Telecom i Grupa Energia wspólnie zaprezentują swoja ofertę podczas wrześniowego Shopping Center Forum & Trade Fair

 

Rozmowa z Panem Pawłem Dąbroś Dyrektorem Sprzedaży Pion Centra Handlowe i Budynki Biurowe StarNet Telecom

- StarNet Telecom zajmuje się outsourcingiem usług telekomunikacyjnych dla obiektów biurowych oraz galerii handlowych w Polsce. Dostarczamy usługi dostępu do Internetu i rozwiązania głosowe za pomocą wybudowanej do tego infrastruktury telekomunikacyjnej. .

Czytaj więcej...

Shopping Center Forum - StarNet Telecom z ofertą dla centrów handlowych - Retailnet.pl

środa, 19, wrzesień 2012 07:54

Shopping Center Forum 2012 - StarNet Telecom i Grupa Energia z ofertą dla centrów handlowych

StarNet Telecom zajmuje się budową sieci telekomunikacyjnej, dostarczaniem centrali telefonicznej, zarządzaniem infrastrukturą telekomunikacyjną, bezpośrednimi i indywidualnymi kontaktami z najemcami oferując szybki czas reakcji oraz nieustanny serwis.

 

- Budujemy zaufanie naszych klientów głównie poprzez terminowe dostarczenie usług telekomunikacyjnych, a także poprzez bardzo krótki czas reakcji na zgłoszenia. Nasi inżynierowie są do dyspozycji Klientów przez cały czas, nieustannie monitorując stan usług i poziom świadczonego serwisu - podkreśla Paweł Dąbroś, dyrektor sprzedaży StarNet Telecom.

 

Czytaj więcej...

StarNet Telecom i Grupa Energia podpisały umowę z agencją PR - Marketing przy Kawie

środa, 19, wrzesień 2012 07:51

StarNet Telecom i Grupa Energia podpisały umowę z agencją PR

Spółki StarNet Telekom i Grupa Energia podpisały umowę z agencją magnifiCo na prowadzenie działań wizerunkowych z zakresu PR. Zawarta umowa obowiązuje do końca 2012 roku.

 

StarNet Telekom jest dostawcą usług telekomunikacyjnych dla centrów i galerii handlowych oraz parków biznesowych, Grupa Energia zajmuje się zaś dostawą energii dla tego sektora.

Czytaj więcej...

StarNet Telecom - 10 realizacji dla centrów handlowych w 2011 roku - Retailnet.pl

wtorek, 18, wrzesień 2012 15:49

StarNet Telecom: 10 realizacji dla centrów handlowych w 2011 roku

Paweł Dąbroś, dyrektor sprzedaży, StarNet Telecom

 

StarNet Telecom, firma z dziesięcioletnim doświadczeniem, jako jedna z pierwszych w Warszawie zaczęła outsourcing usług telekomunikacyjnych. W zeszłym roku zrealizowała 10 budynków retailowych na terenie kraju.

 

- Dla firmy StarNet Telecom, na rynku galerii handlowych, rok 2011 okazał się najlepszym rokiem działalności. Sprawnie uruchomiliśmy dziesięć budynków retailowych, począwszy od uruchomienia Galerii Rondo w Sieradzu w styczniu, zakończywszy na uruchomieniu Galerii Handlowej M1 w Krakowie.

Czytaj więcej...

StarNet Telecom - Shopping Center Forum - konferencja rynku centrów handlowych

środa, 19, wrzesień 2012 07:48

StarNet Telecom

Stoisko B03

 

StarNet Telecom aktywnie funkcjonuje na rynku od 2001 roku. W trakcie dziesięcioletniej działalności rozwinęliśmy się z kilkuosobowej, nieznanej firmy, w firmę zatrudniająca około pięćdziesięciu ludzi, będącą liderem na rynku przedsiębiorstw telekomunikacyjnych.

 

Każdego dnia dostarczamy nasze usługi do ponad 2500 firm znajdujących się przede wszystkim w budynkach biurowych i galeriach handlowych w 50 miastach Polski. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, przygotowując dla niego specjalnie dopasowaną do jego potrzeb i oczekiwań ofertę. Oprócz podstawowego katalogu usług, jesteśmy w stanie spełniać najbardziej wyspecjalizowane życzenia naszych klientów.

Czytaj więcej...

Gentelman 6/2008

wtorek, 18, wrzesień 2012 15:17

Facet od remontów

z Piotrem Dąbrosiem, prezesem StarNet Telecom i prezesem rady nadzorczej Klimastar rozmawia Gentleman.


- Pamięta pan swój pierwszy biznes?

Już w szkole średniej założyłem, jak się później okazało, dość dobrze prosperującą firmę handlową, która świetnie się wpasowała w jedną z wielu nisz nienasyconego rynku początku lat dziewięćdziesiątych. Pieniądze zarabiałem dzięki apetytowi na zachodnie batony, czekolady i gumy do żucia. To byt strzał w dziesiątkę. Kupiłem wtedy swojego pierwszego mercedesa i zgodnie z asortymentem, jaki sprzedawałem - wiodłem "słodkie życie".

Czytaj więcej...