Rzetelna firma

rzetelna firma

Wyróżnienia i nagrody

gezele2015

Członkostwo

PRCH Member 2

Kontakt

Dane kontaktowe
Al. Armii Ludowej 28
02-609 Warszawa

 

Tel. +48 22 656 21 21
Fax: +48 22 656 21 27
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Kompleksowa obsługa telekomunikacyjna

Każdego roku coraz więcej właścicieli i zarządców galerii handlowych decyduje się na outsourcing usług telekomunikacyjnych. Przedsiębiorstwo telekomunikacyjne StarNet Telecom działa na rynku już od 2001 roku. W ostatnich latach zaobserwowaliśmy stale zwiększające się zainteresowanie kompleksową obsługą telekomunikacyjną – od budowy infrastruktury telekomunikacyjnej i dostarczenie centrali telefonicznej, aż po zarządzanie siecią, stały serwis i bezpośredni kontakt z najemcami.

 

02A12K80Integratorzy usług telekomunikacyjnych różnią się od dużych operatorów przede wszystkim tym, że oferują indywidualne podejście do każdego klienta. Oznacza to, że zwykli operatorzy ograniczają się jedynie do dostarczenia usługi, natomiast operatorzy budynkowi są w stanie sprostać potrzebie kompleksowej obsługi telekomunikacyjnej. Dodatkowo, liderzy na rynku oferują swoim klientom pełną opiekę handlową i techniczną każdego dnia, również w weekendy.


Zarządzanie siecią telekomunikacyjną jest jedną z podstawowych usług jakie oferują przedsiębiorstwa telekomunikacyjne. Firma przejmuje na siebie stałe koszty związane z tym zadaniem, co zwalnia właściciela obiektu z obowiązku wyznaczania do tego celu odpowiedniego pracownika technicznego. Operator budynkowy całkowicie opiekuje się infrastrukturą i dzięki doskonałej jej znajomości, jest w stanie bardzo szybko odnaleźć przyczynę nieprawidłowości.


Same awarie są minimalizowane między innymi poprzez integrację systemu telekomunikacyjnego w dwa niezależne przyłącza – mogą to być przyłącza radiowe i światłowodowe, lub też dwa łącza światłowodowe. W momencie gdy dochodzi do awarii sieci jednego z poddostawców, połączenia wychodzą siecią drugiego. Poprzez takie rozwiązanie, galeria ma zapewnioną ciągłość korzystania z usług telekomunikacyjnych, w tym przede wszystkim z terminali kart płatniczych, których poprawne funkcjonowanie jest kluczowym elementem działalności najemców.

02A12JN9


Wiele galerii handlowych decyduje się na rozszerzenie współpracy z przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym. Często już na etapie budowy operator budynkowy opiniuje projekty sieci telekomunikacyjnej i dzieli się doświadczeniem z innych obiektów. Bardziej popularna jest jednak współpraca zakładająca całkowite przejęcie przez firmę kosztów inwestycyjnych - zaprojektowania i budowy sieci telekomunikacyjnej wraz z zapewnieniem przyłączy zewnętrznych. Właściciele obiektów zyskują w ten sposób po pierwsze oszczędności, po drugie komfort i spokój.


Pojawia się pytanie – kiedy najlepiej rozpocząć współpracę z operatorem budynkowym? Jeżeli galerię handlową interesuje kompleksowa 

obsługa, to najbezpieczniejszym terminem nawiązania współpracy jest około siedem miesięcy przed otwarciem obiektu. Zapewnia to niezbędny czas na przygotowanie i akceptację projektów budowy sieci telekomunikacyjnej, tras kablowych, przyłączy telekomunikacyjnych do obiektu, a następnie samą realizację, w której operator budynkowy jako jeden z podwykonawców buduje całą infrastrukturę telekomunikacyjną przy ścisłej współpracy z Generalnym Wykonawcą obiektu. Jeżeli natomiast galerię interesuje jedynie usługa zarządzania i serwisowania siecią, rozpoczęcie współpracy powinno rozpocząć się około pięć miesięcy przed otwarciem. Operator ma wtedy wystarczająco czasu na zapoznanie się z projektem infrastruktury przygotowanym przez projektantów inwestora oraz ewentualne konsultacje.

02A12TW7


Odpowiednio wczesne nawiązanie współpracy daje pewność uruchomienia wszystkich usług na czas. Samo przedsiębiorstwo telekomunikacyjne zwraca się indywidualnie do każdego najemcy z przygotowaną ofertą już bezpośredniej usługi telekomunikacyjnej - dostępu do Internetu czy linii telefonicznych pod terminale kart płatniczych. Najemcy nie są ograniczani co do wyboru usługodawcy – jednak zdecydowana większość decyduje się na operatora budynkowego, jako zapewnienie wygodnej i kompleksowej opieki telekomunikacyjnej w konkurencyjnej cenie.

 

 

 

Zapraszamy do współpracy!

 

 

 

Biuro Obsługi Klienta Biznesowego
Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 19.00
Tel. +48 22 656 21 21
Fax: +48 22 656 21 27
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.